Pjuh.

Nu har jag minsann slipat våra två byråer, inklusive alla lådor som hör till, sen har jag grundmålat allt också. Hört-Katti må jag säga. Och sen i mitten av allt så gick ju såklart en säkring, gjorde mig måttligt road. BRR! Men Jonas sprang som ett spjut till OK och köpte nya säkringar (det enda alternativet, eftersom jag var lite SMÅTT grinig ^^) Och sen fortsatte jag i mitt pyssel. Jo juste hann prata lite med både mor & far en sväng ochså i nån paus dära.

Nu är jag hungrig som ett djur och har ont i min 'pyssel-axel' (får alltid ont på ett speciellt ställe när jag pysslar med nått) Så nu sitter jag och käkar hårdbröd med pepparsalami och dricker lite proviva, heaven! Och om Jonas tillåter ska jag nog dega ner mig i soffan och kika på nått trevligt (han har nämligen hoggat teven nu ^^)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0