Räven.

Sådär ja, då var denna dagen över och comhem snubben har varit här och bytt uttag. Det tog typ höst tio minuter för han. Och här har jag gått och oroat mig typ halva dan. HAH. Töntigt värre. Men jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till när dom är här. Man kan ju som inte riktigt bara sitta och stirra på dom, lite creepy. :D

Har även kollaat lite la ink (: Det var så grose, Kat hade blivit biten av en spindel i ögat :O Ojoj, är ju så himla mycket smaskigt som har samlats upp medan vi varit borta (: HÄRLIGT!

En grej som jag suttit och klurat på är ett barnprogram som jag såg när jag var liten. Satt för tusan halva bilfärden igår och funderade, vill nämligen se den igen. Handlar om massa djur i en skog som måste fly. Och idag så hittade Jonas titeln; De vilda djurens flykt. Åh, den var ju så himla bra! Finns ju inte så bra barnprogram idag. Nu är det bara toklöjliga plastserier BLÄ! 

This is the shit




Jonas ska se om han kan hitta och ladda ner den, HOPPAS!

Nu blir det nog lite mer la ink tror jag minsann.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0