scrappa.

Wosch, nu har jag googlat på scrapbooking och kolla upp inspiration och butiker så det räcker och blir över (; Hitta ett antal i stan, så jag tänkte nog dra dit imorgon. Och sen ska jag ju självklart på panduro <3 Älskar verkligen att pyssla. Dock så gillar ju inte riktigt min rygg det, men man får lida för konsten ^^

Annars så har jag kikat lite mer på min nya favvoserie 'life unexpected' och käkat supergod lasange. Snart är det paradise (XD i know, i´m hooked) sen måste jag hänga in tvätten i garderoberna och även handtvätta lite shit. Veschta hemmafrun, se jag kan faktiskt :D Jo sen ska jag kika lite på vilka bilder jag ska börja med till mitt första scrapbook album, tror det blir the early years.. (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0