Shocker.

Gudars, mina ögonlock är på tok för tunga för att sitta uppe och spela spel på datorn. Just one more level.. :D Men nu är det färdigspelat. Ska strax hoppa isäng, ska bara kika om det finns nått på teve man kan sova till :P

Visst sa jag att jag klippt luggen, om inte: Jag har klippt min lugg (;



Lite kortare och lite rakare, jag vet, fruktansvärd stor skillnad, right? (; Nu känns det som om jag kommer ha småhår i ögonen rästen av veckan :O Inte det lättaste att klippa luggen själv, man ska se vad man gör men ändå inte titta för mycket så man får allt i ögonen, klurigt värre.

Och sen ver jag inte om jag berättat att jag äntligen köpt mitt älskade halsband som jag trånat efter ett tag nu.



Jag glömmer verkligen bort jättelätt vad jag skrivit om tidigare :D Så bli inte förvånad om jag nämner nått jag redan nämnt förut en gång (eller två ^^) Oh well, ska dra mig tillbaka nu annars somnar jag väl här vid datorn.

Good night & Sleep tight.


Kommentarer
Postat av: Aina

2010-10-12 @ 00:31:33
URL: http://a
Postat av: Aina

Niiice lugg!!

Kanske vill kapa mitt hår några meter till helgen? :D

Hehe!

2010-10-12 @ 00:32:17
URL: http://ainaiexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0