shoppo.. holic?

Heyhey. Alltså, när man jobbar så blir ma ju så SJUKT shoppingsugen. ÅH! Hittade ju massa fina saker ju. Tänkte fara på stan idag och kika på lite pysselgrejer (och försöka hålla mig borta från att shoppa kläder) och kanske börja kika på lite födelsedagspresenter och julklappar (: MEN.. det är jätteblåsigt och regnigt ute. HMM! Vi får se om det blir bättre senare kanske. Eller så åker jag imorgon efter akupunkturen, om man kan gå på stan efter en akupunktur? Ingen aning, aja det märker jag ju ^^

Nu har jag teddat den nya webkameran, så mycket bättre, här har ni en snapshot;


Och jag och Erika pratade på skype igår i typ 50 min :D Det är ju som roligare när man ser varandra (;
Aja, nu blir det lite morrondeg i soffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0