Sortera mera.

Ja idag har jag minsann sortera lite i mina kläder, har rensat bort massa kläder, känns skönt (: Nu får jag plats med alla mina nya plagg (; Och sen har jag plåtat lite mer av mina nya grejer plus nysoffan och en liten ask som jag målat och fixat till (: Jo, och mitt fina smyckesställ som köpte på panduro för ett tag sen.














Så himla mysig soffa! I love it. Dock behöver vi som sagt köpa ett nytt vardagsrumsbord, eftersom vårat gamla är ju såå stort. Men sen blir det nog slut på shopping ett tag. ^^




Kommentarer
Postat av: Aiiiinaaa

Shiiit vad fint du har!!

Saknar dig och jobbet!

Kraaam

2010-10-05 @ 17:12:55
URL: http://ainaiexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0