This is what i´ve done.

Tjoho, nu har jag klippt min lugg lite, hade blivit alldelens för lång. Jag har även måöat ett andra lager på ena byråens toppsida. Tyckte att det endast var där som det behövdes ett andra lager. Så imorgon ska jag fixa ihop dom, det blir nog najs.

Har varit rätt fint väder idag också men jag har inte visat ens en fot utansför dörren :O Har haft för mycket för mig här inne idag (: Men här kommer lite bilder från igår från våran promme i det soliga vädret.



på g ut (;






vi hittade en liten stig som ledde till..




ett jätte mysigt bostadsområde (:




höstigt värre (;




wiiie.




hah, den bilden var bara för ful för att inte lägga upp :D




Jonas hade också ett 'wiiiee' moment :D




HAH, smilfinken i bakgrunden :P




hittade en superfin trädgård där man verkligen inte ser att det är höst nånstans (;




sen bar det hem igen, upp för veschta uppförsbacken! :D


Nu är det film som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0