to bizzi to blip.

TJOZZAN! Oj, oj, jag har varit så bizzi med mitt scrappande så jag har inte haft tid att uppdatera och dylikt (; Var på fyra olika scrapbook butiker inne i stan; IN-EX, Arkivet, Papeterie och Panduro. AH, man blir ju helt lyrisk alltså. Hittade en massa fina papper. Så n u har jag kommit en väg på mitt album, det blir så fint så. Kan fota och ge er en glimt imorgon kanske. Men nu har jag ju blivit helt hooked, så nu kommer väl alla mina små slantar gå till pysselprylar, det är ju inte helt billigt /: Men oh så värt (:

Har även käkat god citronpasta idag och kikat film, idag blev det lite action, kikade Joah Hex. Helt funkis slötitt sådär.



Imorgon är det jobb som gäller, i Kungsbacka, sen blir det sushi till middag. Ska hämta efter jobbet. MMH! Som jag har längtat. Well, nu ska jag kika vad det blir för jobboutfit till imorgon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0