the update.

Oj oj, spännande på la ink ska ni veta. Men nu hade jag slut på avsnitt. WÄH! Aja, kan ju uppdatera er lite om sundsvallstrippen. Har ju inte gjort destomer stuff när vi var och hälsade på. Umgåts med småbrudarna, målat lite naglar, käkat god mat, lyssnat och tittat på när dom renoverat i köket hos syrran och sådana saker. ^^ Jag tog ju med mig kameran men det blev inte speciellt många bilder.

Här spelar iaf Jonas och Clara lite hänga gubbe (;




Och sen var vi ju på lite småparty med Aina & co. Stina var ju med också. Riktigt roligt, drog aldrig på krogen, tycker det är riktigt najs med hemma fester (: Det snackades en massa, spelades gitarr och sjöngs. Jag spelade faktist lite på bongotrummor också. HAH. Som tur kanske ingen riktigt hörde hur dålig jag var (;
Sen på natten tog vi bussen ut till matfors, och Jonas mådde blaj hela söndagen XD Han som sa till mig att vi skulle ta det lungt så man kunde göra nått på söndag ^^

Det enda vi gjorde då var nog att dega, och faktiskt så bytte vi däck på bilen. Jag fick ta i och hålla i the big guns, eftersom Jonas mådde lite pyton. Men han klarade sig rätt bra ändå, mina fingrar not so much (;



Nu ser man inte riktigt här på bilden, men dom var skitiga as hell! Fick lite nostalgiska känslor när jag tvättade bort smutsen. Var alltid det pappa gjorde typ vid middagstid, han hade varit ute i garaget och meckat och sen när det var mat kom han in, gick på toa och tvättade sina meckarhänder. Just den där synen hur skitit det blir i handfatet och den där lukten; olja/smuts/tvål ^^ hih. Och btw så klarade mina naglar sig igenom däckbytet (:
Det var lördagens party som fick min pekfingernagel att lossna ^^

Nu blir det nog lite Dexter och lite mys med min boyfriend. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0