Update 2.

Jahapp, idag åker mamsen hem. Det har varit riktigt mys och trevligt att ha henne här (: På onsdag då hon kom åkte vi ut till backaplan och var på emmaus och shoppade lite, jag hittade en söt liten tröja. Sen på torsdag åkte vi till stan och shoppade loss ^^ Jag har hittat massa fina saker (; Här är en del av dom;







Supernöjd med mina nyinköpta skor (: Och båda är fodrade, WOOP, det blir härligt till vintern! Det översta paret är från din sko och det andra från skopunkten. Det första halsbandet är från New Yorker (LOVE IT) och det andra från HM. Har även köpt lite kläder också, men har inte fotat dom än. Men är riktigt nöjd (:

Vi har kikat lite film också (har faktist inte bara varit galet shoppande :D) igår kikade vi 'brooklyns finest', var helt okej fast lite seg. Inte riktigt som jag hade tänkt mig men som sagt helt ok (: Och i förrgår kikade vi 'repo men', OH, den gillade jag verkligen, och så var ju jude law med så, MMH, :D



Repo men rekomenderar jag verkligen! Nu blir det lite 'oprah'. See ya! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0