worKingah!

Hej alla glada.

Skulle ju pyssla, blogga och ha mig i dag på morgonen men det hann jag inte med för typ halv elva fick jag ett mess om jag vela jobba ute i Kungsbacka idag. Och det vela jag ju såklart (; Så idag har jag varit på jobbet mellan 12-17. Najs. Körde dock lite fel när jag var påväg till jobbet :D Missade en avfart, tur för gps:en måste jag säga. Annars hade jag aldrig hittat tillbaka ^^ Och igår var jag ju i Nordstan och arbetade, och när jag kom dit fick jag veta att Nordstan tydligen var typ bombhotad :O Kanske därför det inte var sllt för mycket människor där igår ^^ Aja, tror dom fått tag på nå rackare som är misstänkta.

Btw, här är 'the look of the day' med nyblusen och allt (: och nyarmbandet!






Nu är jag rätt trött faktist. Inte helt vanligt för mig att vara såhär bizzy två dagar i rad :D Najs att vara bizzy, ska iväg till partille och jobba tre timmar på kvällen på tisdag, är inventering. (:

Ne nu ska jag blippa runt ett tag och sen kanske pyssla lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0