btw,

Btw, jag och Jonas ska till frölunda torg imorgon! WOOP! Dom har tydligen klädbutiken New Yorker där! Blev helt överlycklig när jag läste det på deras sida! WOOT!? Tänkte jag lite för mig själv. Trodde verkligen inte den butiken fanns här i gbg. Har ju tillome sökt om det på nätet, men men tydligen finns den ju! YAY! Där kan man verkligen hitta smaskiga saker. Hittade ju ett par superfina marinblåa skor där när jag var senast! LOVE IT!



Ih, hoppas jag hittar någe trevligt!

Sen är det ju såhär att Robyn har ju släppt en ny skiva 'Body Talk Pt. 2' Helt sjukt bra. Tycker bara att hon blivit bättre och bättre på senaste. Min favvo jst nu;





mh, tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0