Dagens.

TJOHO! Kväll igen då. Ska nog gå och lägga mig på ett tag, ska ju jobba imorgon (: Dock börjar jag tolv. Men det är ute i Kungsbacka och jag ska köra bil dit. har ingen aning hur lång tid det kommer ta, så ska åka en timma före hemmifrån bara för att vara säker. Om man kommer i förtid är det ju bara att springa på lite butiker. Är nämligen ett köpcentrum där som hm ligger i. Oh, spännande och nervöst känns det (: Är ju som första 'riktigt' jobb dagen.

Jag och Jonas har varit på stan en sväng idagrå. Hittade eint några groddar på kinabutiken. Men det gick bra iaf. Gjorde ändå en supergod kycklingwok med nudlar.

Sen var jag även förbi panduro en sväng, och dom hade fått in den lilla smyckeshängaren som dom inte fått in förra gången jag var där. Ih, den är supersöt (: Perfekt för mina kortare halsband!

Vi var ju förbi hemmakväll också och köpte lite godis, eller jah, lite och lite ^^ Så nu har jag ätit alldrelens för mycket. Brukar ju som bli så ^^

Är lite tvestjärtig när det gäller mid jobboutfit till imorgon (stora problem, i know) funderade först på kjol.. meen, tror det lutar lite mer åt mörkblåjenas och senapsgul tröja. Btw så ÄLSKAR jag senapsgul. Är nog min nummero uno färg just nu! LOVE IT! Kan inte få för mycket senapsgula kläder :D

Aja, nu ska jag nog kika nån liten filidutt på teve innan jag går och lägger mig, och kanske äta nån mer godis, oupsi! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0