fastpool.

Jepp, nu har jag äntligen kommit in på fastpoolsidan (H&M´s vikariepool) och bokat in mig på alla pass som fanns (: Så nu återstår bara att se om jag får några (;

Annars så ska jag nog ta en lite tripp till panduro idag, kanske svänga förbi zara också, längesen jag var där, dom har säkert fått in massa nytt höstfint som är alldelens för dyrt för mig med är sånt som man bara måste ha.

Drömt om Mallis inatt, igen. Tror att jag börjat drömma om henne eftersom jag stoppat upp en tavla med henne på mitt emot sängen. Ibland saknar jag henne så mycket att det gör ont. Längtar efter att få ligga i soffan och skeda med henne, lillgumman. Mamma sa att hon blivit mycket mer 'vithårig' i pälsen i ansiktet nu. Gamlingen. Är ju rädd att det inte är så många år kvar nu ): Men inga lessna miner nu, man får göra det bästa av tiden som finns kvar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0