Favorit i repris.

Gårdagen var ju toppen må jag säga. Efter maten (vi käkade en supergod korvstroganoff) så drog vi iväg till hemmakväll vid vågmästareplatsen och köpte lite lördagsgodis, vart så himla sugen på typ loka, och det kostade 22:- på hemmakväll (lite overkill) så vi tänkte dra till backaplan och gå på coop och handla där istället. Var ju ändå så himla mysigt väder.

Men på spårvagnen så babblade vi förbi vår hållplats ^^ Så vi åkte in till stan istället och prommade runt en sväng på kvällen, handlade citronbubbelvatten på hemköp, vandrade runt lite till och mös i det härliga, varma höstvädret. Sen for vi hem, käkade lite godis och drack lite vin. Toppen kväll or what?



Jag gick och la mig kring tolv. Tyckte jag kikade på klockan när Jonas kom och la sig, typ 05.30 :O Crazykid det där ^^ Nåväl, är ju faktist helg :D

Jahapp, idag då? Nu sitter jag och trycker i mig lite nudlar till frukost och ska väl börja fixa mi8g framför Rachel Zoe (kikade inte avsnittet tidigare) och sen ska vi väl (om Jonas orkar upp ur sängen) dra in till nordstan och rösta (: Hua, borde ha gjort det tidigare, nu kommer det väl vara smock. HOPPAS inte.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0