Game on.

WOHO. Godmorgon alla glada! Just sett första avsnittet av Vampire Diaries, andra säsongen. OH som jag har längtat. Nu börjar alla serier börja igen! YES!




Yepp, jag är en sucker (no pun intenden) för highschool drama, och pricken över i:et är ju definitivt att det är med vampyrer. Kan det bli bättre ? :) 

Är all alone nu. Skönt. Don´t get me wrong, jag och Jonas tycker om att vara med varandra rätt så mycket, RÄTT så mycket ^^ Men det är skönt att vara ensam ibland. Så efter jag fått min dos av wincheterbröderna ska jag dona runt i lägenheten lite (:


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har också längtat! Ska se det ikväll :)

2010-09-11 @ 16:29:58
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0