junkie?

Tjo, seg dag idag då.

Har dock gjort världens godaste kycklingwok idag med Jonas. TUSAN! Vad god den var, kan som inte rikgit förstå att den var hemma gjord :D Tyckte nästan det smakade som om man var på restaurang, själva kycklingen blev verkligen perfekt. MM! GÖTT.



Har kikat klart att avsnitt av the gates som jag hade, buhu. Men det är ju så det blir när man bara ligger hemma och degar ^^ Tur att jag har sjuttiotvåtusen serier att kolla då :D HAH. Nämen dom flesta som känner mig vet nog att jag är serie junkien med stort J! (; Säg en serie jag inte kikar lixx :D Faktist så har jag varken sett bones eller prison break, det kanske är en liten synd i serievärlden eller? ^^ Men annars så är jag rätt serieknarkad så det tjuter :D

Hah btw, kikade lite på några avsnitt av bella&tyra show, när kissie var med. JIIS!  Ja man kan ju inte säga att hon är dum i huvudet för hon har ju obviously lyckats. Men, ah? Vad ska man säga? Kanske inte den vassaste pennan i lådan :D Men tur är väl kanske det, så vi blir underhållna. ^^ Hoppas bara att det inte är massa kids som ser upp till henne, vore ju lite synd. /:

Well, jag vill åka utomlands. Typ nu. PRUTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0