overdone.

TJOHO! Gårdagen var ju grejt! Bara att tiden går så himla fort när man har trevligt. Klev upp vid sex tiden och drog till jobbet vid halv nio, började nio och slutade halv åtta. PJUH! Men trevligt har vi haft.

Vi fick individuell feedback av våran 'handledare', och inte helt förvånansvärt kunde hon inte hitta nått jag var dålig på :D HAH nämen jävligt kul och bara få positiva saker sagt om en (: Hon trodde jag skulle kunna gå långt innom företagen, katching! (: Nu får man ju bara hoppas att man får börja jobba på rilly! (:

Jo btw, köpte jag en så himla fin klänning igår från H&M


 

Så kan man ha axelband på den också, det är det 'översta' lagret av 'kjolen' som är axelbanden, man kan antingen ha det som dom har på bilden eller med axelband, supersmart. me lajki <3

 

Har ju varit superduktig och städat lägon med Jonas här på morgonen, nu luktar allt ajax, YAY! (: Men jag fick lite psykbryt på dammsugaren när jag råkade dammsuga över min egen tå, inte skönt ska ni veta. Pain = lizzardbrain! Grr! Can't help it.

 

Nu ska jag nog mojsa ner mig på luftmadrassen (jepp, ni såg rätt, luftmadrassen, har ju inte fått vår fucking soffa än, så här sitter vi på luftmadrasser i vardagsrummet och lodar) och kika på nått spännande, såg att det fanns ett till avsnitt av rachel zoe project. JIPPI!

 

(btw, Clara, klart att du kommer bli stans snyggaste 13 åring, men just för stunden är du stans snyggaste 10 åring (; )

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0