pezlig.



JIIS, så himla sugen på pez alltså. Bästa godiset evaah! Sen 'r jag på ännu mera pysselhumör. Vet dock inte vad jag ska pyssla med. Måste ta en tripp och inhandla lite sandpapper och målafärg så jag kan börja dona med våra två fulgröna byråer. Dom ska bli vita såklart. Kommer nog bli riktigt snyggt. Men det är bara det, vill börja nu, nu, nu.. ^^ 

Och imorgon ska jag på cellprovstagning hos kvinnodoktorn, FYFAN. Hatar såntdär. Men, det är väl kanske bra att göra det en gång per år så man kan se så man inte har påbörjan till cancer.. men ändå FYFAN!

Well, annars så hoppas jag med alla fingrar och tår att min mor kommer nästa vecka, skulle vara MYS! Saknar ju lilla mamsen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0