Produktiv?

En lång dag kännsd det som. Kanske för att jag i vanliga vis inte brukar göra så mycket alls? :D
Har varit på arbetsförmedligen för att skriva över mig hit till göteborg från sundsvall. Men såklart ska dom tjorva till allt så jag måste ändå dit imorgon på nått jäkla öppet hus. Grr! Aja..

Och sen drog jag vidare till lila bommens konferenscenter där jag skulle på introduktionsmöte om H&M. Det tog 3 timmar. Mycket att ta in men allt var faktist väldigt intressant, ingen 'råka-nicka-till' händelse här inte. Men jiiises vad min kropp inte pallar att sitta ner i tre timmar på en hård stol. BÖH! Trodde att mina revben skulle punktera levern eller nått sånt (?!) Och att inte tala om stjärten!! Tur att man har lite vadering iaf :D

Så nu ska jag om 1-2 veckor på typ bervidgång i butik två dagar. KUL! (: Och sen får man bara hoppas på att det behövs massa folk så jag får jobba (; (håll tummarna)

Lite roligt att namnet 'hennes' från hennes&mauritz kommer från att han som startade h&m lät sin syster styra och ställa i butiken och när folk frågade vems butiken var så pekade han typ på sin syster och sa 'hennes'! (: Lite roligt fakta jag lärde mig idag :)

Nu blir det deg, deg, deg framför teven, för jag måste hoppa i säng relativt tidigt, ska ju på jäklarns ams kl 10.00 på morgonen! ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0