Pysselpussel.

Tjoho, varit bizzy, bizzy, hela dagen lång. For på stan på morgonen, var förbi zara och hittade en superfin tröja. Dock lite dyr men jag får vänta och se när lönen kommer om man har råd eller ej ^^ Cute var den iaf. Sen fastnade jag ju på panduro huur länge som helst typ. LOVE IT! Hittade massa roliga saker där. Köpte ett litet 'trähus' med smålådor (: Och lite färg. Så efter jag kommit hem har jag suttit och pysslat hela dagen (; Har även målat min andra smålåde samling. Den var grön förut nu är den vir med rosa knoppar (:











Supernöjd med mitt pyssel (:

Btw, bokat mitt första jobbpass. WOHO. Så på lördag är jag en working woman ^^ Nu lite gossipgirl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0