rise and rise again until lambs becomes lions.

ujuj vilken shopping dag det har varit idag. New Yorker in my <3 :D Fast jag köpte faktiskt bara ett par leggings där. Men galet vad mycket fint som har. Det var mer Jonas som storshoppade. Han hittade en superfin skinnjacka, ett par jeans och en tröja. Men jag hittade faktiskt en söt liten höstmössa på monki också :D Rätt så nöjd med dagen ändå. Hade dock velat hitta ett par skor på New Yorker men inte, kanske en annan gång (; Detta är mina inköp iaf;







När vi kom hem så lagade vi lite carbonara och kikade lite film, det blev Robin Hood denna gång. Den var riktigt bra, typ en liten precuel. Intressant.  Se den vettja. Vi myste till filmen med lite vin ocj kakor :) Mumma. 






Nu blir det lite winchester-lööv för mig (; See ya pepps!

 






:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0