Systra mig.

SYSTERTESTET
- gör testet om du vill visa att du bryr dig om din syster!

HON
Vad heter hon?
Erika Katarina Larsson
Vad var det senaste hon sa till dig? Hejdå
Vad brukar hon säga när hon kommer hem? Hallå (kanske)
Vem umgås hon mest med? Hm, Kalle tror jag (pojkvännen)
Har hon någonsin haft en pojkvän? Jepp (:
Har hon en speciell lukt? Jo, Erikalukten.
Kan du hennes mobilnummer? Jepp
Vad är typiskt henne? Att inte äta klart maten helt :D
Är hon din lillasyster? Nix
Är hon din tvillingsyster? Nix
Är hon din storasyster? Yes

NI
Hur många år skiljer det mellan er?
4 år

Har ni samma föräldrar? Japp
Brukar ni göra saker tillsammans? Jo, när vi är i samma stad (:
Kan ni prata om allt? Mycket
Kan ni skratta åt allt? Det mesta
Bor ni i samma hushåll? Nej, inte ens i samma stad ):
Umgås ni med samma människor? Nej inte direkt
Är ni oftast sams? Ofta, inte alltid ^^
Tycker du att ni har en bra relation? Definitivt
Tror du att hon tycker det? Ja, det hoppas jag (:
Samma skola? Nu går ingen skola, men när vi var mindre; Ja.

Samma musik? Mja, kanske lite

DU
Vad var det sista du sa till henne?
Hejdå antar jag
Uppskattar du henne? Absolut, mer än hon vet
Litar du på henne? Yes
Brukar du sno grejer av henne? Hah, nej inte det (dock brukar jag hitta massa av mina saker hos henne, Hmm) :D
Är det du som startar era fighter? Kan hända inbland kanske ^^
Ställer du upp för henne om hon behöver? Självklart
Om du såg henne gråta, skulle du gå dit? Såklart!
Till sist, älskar du henne? JA <3

 

 

Miss you sis

 

 

(btw, snodde 'testet' av Anne ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0