Tjimmer&Tjut!

Nu är den äntligen här, vår nya SOFFA! JIPPI. Jag kan ju säga att det var inte det lättaste att få in den i lägenheten. Som tur var så hjälpte en kille oss att bära upp den för trappen iaf. Men sen att knöka in den från hallen till vardagsrummet, not easy my friends! Efter mycket knök, svett och tårar insåg vi att vi måste skruva bort bena på den, sen gick det ju så mycket lättare, DAH! :D

Aja, nu är den på plats och jag är svettig ^^ Så en dusch på det här och sen kåosa ner sig i nysoffan och kika en serie eller två, inte helt fel va?

HAH, fast nu när man kollar in i vardagsrummet så är det bara.. en soffa! ^^ Men man vänjer sig nog, har ju lixom varit van att bara ligga på en rutten liten madrass, men no more, no more! Nu är det bara ett mindre vardagsrumsbord som fattas, får dra ut och kika efter ett sånt när mami är här (: Hon komemr ju imorgon, IH! Pratade med henne nyss, hon var på väg till tågstationen. Stackarn, ska sitta på tåg i över 20 timmar, mys, NOT! Men hon har ju iaf liggplats så det är ju grejt! (:

Btw, var lite grinig på killen som skulle komma med soffan, han ringde nämligen i morse och sa att han skulle komma vid halv elva, då var klockan ca tio. Sen då när jag snabbat mig och pyst ut all luft från luftmadrassen, snabbdammsugit i vardagsrummet, då ringer han och säger att han kikat fel och att han skulle komma på två timmar istället, kul. Då står jag där utan luftmadrass och har bara en pall att sitta på, kul i'll say! Så då blev jag lite grinig. Men efter tre mackor och lite top model så var jag på bättre humör igen (:

Nej, nu väntar en härlig långdusch, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0