tomorrow is the day.

Jahaja, imorgon är det första dagen då! WOHO. Det blir nog grejt. Har redan valt ut min lilla jobb-outfit :D
Fast att jag nu börjar på H&M så finns alltid Lindex och Indiska i mit hjärta (:

Well, idag har jag inte gjort speciellt mycket, diskat lite, tittat ett gäng serier och gjort palt :D Det var min dag. Palten blev riktigt bra, blev några över så det blir ju perfekt till lunch på jobbet (: ..'lunch på jobbet' i like it :D

Eftersom jag ska upp vid halv åtta så ska jag bara kika nån snutt på teve sen blir det nog godnatt för mig. Gick ju inge vidare värst att lägga sig tidigt igår serru. Och det gick jäkligt segt upp på morgonen vid tio. Men det ska nog gå imorgon ska ni se ^^


Kommentarer
Postat av: Lotta

hoppas allt går bra på första dagen idag :)

2010-09-14 @ 07:20:59
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Clara

Bra att du jobbar på min favo affär :D

2010-09-17 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0