Svensk komedi in my <3


Nyss kollat 'Bröllopsfotografen' <3 Ulf Malmros är ju inte den värsta att regissera filmer direkt! Hade faktiskt förväntat mig lite mer "komedi" men tji fick jag. Men jag blev definitivt inte besviken. Hoho, jag älskar verkligen Björn Starrin som skådis, fast att jag bara har sett han i två filmer, men vafan, vilken pärla (: Och inte tala om Kjell Bergqvist <3 HALLAH! Roligt att dom gjorde en lite flört med Smala Sussie, hade samma låt i båda filmerna.
Ah, ni som sett dom känner kanske igen den (;




ÅH, Smala Sussie kanske är den bästa svenska komedin ever, or what? (: Ni som inte sett den borde det, definitivt DUDES!


 


Aja, nu är det ju bara 1 dag kvar snart till min stora debut på H&M :D Ih, fan va kul. Jo, sen har vi ju varit till frölundatorg igen idag, för att jag skulle se hur det var att köra dit. Eftersom jag ska ta bilen dit på tisdag (H&M) istället för spårvagnen, tar nämligen 40 min med spårvagn och typ 10 med bil så it´s sort of given. Det gick ju som smort med GPSen (: Gudars, hade nog aldrig pallat utan den. HOH. Körde ju faktiskt fel en gång FAST jag hade GPSen :D Så utan den hade jag nog varit rätt lost!

Nu blir det nog bingen för mig. Har blivit lite väl sena kvällar OCH morgnar för mig på senaste :O Så försöker vända tillbaka lite (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0