Utkast: Sept. 20, 2010

Så blev det blått iaf då /: Tycker faktiskt att det är skit det här med blockpolitik. BU! Borde definiitivt vara en folkomröstning om det!

Nog om den skiten. I väntan på resultatet så tog jag och Jonas oss ett långt mysigt bad.



Vi låg i badet tills vi blev skrumpna som russin! (: Men det var najs, inte igår man badade badkar direkt.

Var ju till nordstan igår på dan och röstade, kikade in i några butiker då också. Hittade ett par superfina vinterskor på din sko. Äntligen har det börjat komma in lite skor med mysigt foder. Men jag köpte dom faktist inte, vill vänta lite till och se om det kommer in fler i den stilen (: Det gör det säkert. Sen var jag ju såklart in på accessorize (dom hade inte fått in halsbandet jag vill ha) hittade ett annat superfint halsband; ett rätt långt guldhalsband med tre vita hjärtan på kedjan och hänget var en rätt stor fågelbur med en rosa liten fågel i. Hur söt som helst. Den köpte jag faktist inte heller, 130:-, så det tåls att tänkas på, man är ju lixx inte blå och har hur mycket pengar som helstb :D HAH. nämen har blivit så himla cautious med shopping nu för tiden. Måste alltid tänka igenom saker sju gånger innan jag köper det. (:

well, nu blir det lite serietitt tror jag (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0