sleepless.

Buuh, kan verkligen inte sova. Blir alltid såhär när det är nått på g nästa dag. Nu är jag ju helt exalterad över soffan, så nu är det helt omöjligt att somna. GOSH! Plus att det bara snurrar runt bakverk i mitt huvud. Är så himla sugen på nå gott. Kakor eller muffins, mmmh.



Funderar faktist på att baka nåå tills mami kommer, om jag hinner. Soffan kommer ju imorgon, då blir det väl att pilla ihop den. Sen ska jag städa litegrann och sen har vi tvättstuga på eftermiddagen. Så då ska jag alltså därimellan någonstans hinna kolla upp nått recept, gå och handla och sedan baka. Hm, vi får väl se (;

Btw, jag och Jonas har sett dom två första avsnitten av en ny serie, 'Boardwalk Empire'. Den verkar än så länge riktigt bra. Utspelar sig på 20-talet, me love! Och sen är ju Steve Buscemi med, riktigt bra!









Jag gillar verkligen 20-talet. Kläderna, frisyrerna, hela köret (: Så himla kul att dom gjort en serie i den miljön (:

Ska nog spela lite puzzelspel så jag blir trött nångong (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0