jag lever.

Hej mina vänner. Bloggptaden har inte varit den bästa i know, men lite smått trött denna vecka. Jobbar 9 timmar varje dag nu så, ni får ha förståelse. Idag har nog jobbslitet tagit ut sin rätt, är sjuk /: Haft feber inatt och tokont i halsen. Men nu efter massa deg i soffan, 'sjukfilmtittning' (som man alltid gjorde när man var liten) och massa kurerande med te så känns det faktiskt som det går åt rätt håll. Febern är borta och halsen är inte lika ond, YAY!

Har alltid ångest när jag inte kan gå på jobbet, man känner sig lite som en svikare, speciellt nu när vi håller på att flytta lokal på jobbet och all manpower som finns behövs. Men what todo lixx? Förhoppningsvis ska jag väl kunna jobba imorgon iaf.

Och sen ska jag ju på en liten tripp till sthlm söndag-onsdag, då vill man ju verkligen inte vara sjuk. Speciellt inte när det finns småttingar man kan smitta ner /: Nej nej, nu ska jag kurera hela dagen så att jag är i tiptop shape imorgon serni!

Längtar verkligen till Stockholm, till min käre kusin och hennes små busfrön till söner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0