on the way again.

Heyhey! Morgonpigg som en ärta! Eller inte. Fybubblan för att stiga upp såhär tidigt, eller ja ännu tidigare. Klev upp 04.45 CRAZY! i say! Nu har jag iaf packat mina grejer, fixat mig och käkat frukost. Så nu ere bara att beges mott spårisen och sen till stationen. Jobbigt dock att det kommer ta typ 5 timmar på dit resan, är ett lite segare tåg då. Och hem tar det bara kring tre. Oh well. Ska definitivt försöka snooza lite, om det går. Är inte allt för lätt på tåg.

Har med mig lite mysmusik som jag kan lyssna på iaf. Tänkte ta med datorn men det blir inte, så jobbigt att släpa på den rackarns datorväskan. Har ögonen på en ny som jag vill köpa men det har inte blivit av än så dattan får stanna hemma for now.

oh well peeps, se you in sthlmtown.

Kommentarer
Postat av: Moa♥

Snälla var med på min veckans blogg skulle betyda jätte mycke! ♥

2011-04-17 @ 07:34:09
URL: http://osmartastemellberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Härlig blogg du har. <3

Kika gärna in min :)

2011-04-17 @ 07:43:23
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0