små krafs.

Tjohej.

Oändligt tråkiga väder, ÅH, vill ju ut och cykla lite. Men inte allt för trevligt att åka i regn och dimma. Men varmt börjar det ju bli iaf, det är ju najs. Var typ 12 grader här nån kväll! (: Det bådar väl gott iaf.

Juste, var ju och käkade på en supertrevlig restaurang här i fredags; Mañana hette den. Så ruskigt god mat. Det var en födelsedagsmiddag. Vi firade min vän Elisabeths sambos födelsedag. Riktigt trevligt måste jag säga, men det blev inte allt för långvarit för mig och Jonas. Drog hem vid halv elva nångång. Jag var så sjuukt trött, hade nämligen klivit upp halv sex (GAH), jobbade från 8-17 den dan. Så man var lite mör (; Men iaf.. väldans trevligt var det!

Vad har jag mer att förtälja, jo.. jag ska iväg och jobba i Borås på onsdag, på H&M, dom behövde lite förstärkning. Det blir ju spännande att se om jag tar mig dit, virrar kanske bort mig, HOH! Nemen jag har ju min trogne vän GPSen som håller mig sällskap så det ska nog gå vägen.. tror jag. (;

Ne nu ska jag nog gå och käka lite frukost, kanske slå på nån flm.. Har ju inget jobb idag.. än så länge (lovlie to be a fastpoolare, NOT!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0