sthlm i mitt hjärta.

Okej okej, jag har varit urusel dom senaste dagarna, veckorna tillome kanske? Men såhär är det; ju mer det händer i mitt loiv ju mindre bloggar jag (; Borde ju vara tvärtom men oh well..

Mh, så vad har hänt. Jag har ju varit i Stockholm, hade det ljuvligt. Var ju superduper väder när jag kom dit. SOMMAR! I´ll say! Riktigt trevliga dagar där med trevligt sällskap, busiga knattar och och ett och annat vinglas ^^ SUPERNAJS! Köpte ju btw en finfin väska på urban outfitter i sthlm. Med lite sponsring av kusin Sanna som försenad 25 års present (:




Sen drog jag ju iväg hem igen på onsdagmorgon och i gbg fick vi ju besök samma dag. Jonas mor och far har varit på besök i ca en vecka. Men det får bli i ett annat inlägg.. see ya!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0