working 9-5.

Aloha! Nu ska jag strax bege mig mot bilen och dra iväg till Borås, känns riktigt kul. Men jag är tröööött! Dock gick jag och la mig igår vid niotiden (; Hade ju bara klivit upp 04.30 och jobbat 10 timmar! Lätt som en plätt, or not! Damn jag var så sjukligt trött när jag kom hem, höll på att halv snooza framför teven men jag höll mig. Tänkte att det bara skulle förstöra sömnen sen. Så imorgon ska jag iaf sova lite längre (:

Btw, nästa vecka blir det massa åhléns jobb. Dom ska ju flyttta till en större lokal, och the re-opening sker den 20 april. Så den blir långa dagar nästa vecka. Men det är ju gött i plånkan! I say! (:

Oh well mina vänner. Ha en trevlig dag så syns vi kanske ikväll rå! (;

Kommentarer
Postat av: Lotta

Usch för att kliva upp så tidigt :) Är ju mer mitt i natten än morgon ^^

2011-04-06 @ 08:04:29
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0