bummer.

Vilken jäkla dundertabbe jag gjort, okej lite I-lands problem men ändå. Var helt pepp för jag läst i tidningen på jobbet att Sophie Zelmani ska spela på liseberg nästa vecka, och just DEN dagen då jag är LEDIG! Vilken tur man kan ha va? Men icket, då haar ju smartbrain nummero uno tydligen läst en gammal tidning! Så om ingen har en tidsmaskin att erbjuda så blir det ingen konert för mig inte, fy bubblan! Smartare har man ju varit med om! BAH!

Okej jag ska inte hänga läpp allt för mycket för det är ju kulturkalaset nu till veckan och då ska ju faktiskt Maia Hirasawa spela, och det lär ju bli fantastiskt (: Så mysig musik!

Are you going to the kulturfestivalen? Yes! No!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0