Helgen som så.

Har ju inte varit så bra på updaten denna helgen. Var på lite förfest hos jobbarvännen Ebba. Det var ju trevligt. Sen drog vi vidare till röda sten, Ebbas boyfriend spelade där med sitt band. Det var kul med massa skratt sipperier och annat trevligt. Drog hem relativt tidigt ändå, alla andra (utom jag WOOP) skulle jobba dagen efter så, men det var rätt skönt att inte komma hem såå sent iaf (:

Sen igår var vi ju iaf hos Jonas kompis Jonas och hans flickvän Anja på lite galejj. Dock var jag nykter, hade inte mått tiptop efter fredagen ^^ Och sen så skulle jag ju jobba idag så (; Men det var riktigt trevligt med lite snicksnack, gamla goda låtar som spelades och trevligt sällskap (: Vi kom hem vid halv två tiden, så jag var ändå såå trött i idag, är inte van att inte få min skönhetssömn (; Oh well, klarade ju mig igenom dagen iaf (:

Och strax ska jag bege mig till Emma och käka lite tacos, najsing! Men först iväg på coop en sväng och inhandla lite smått och gott! (: Seeya! :*

Trevlig helg med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0