obalans.

JAdu, denna dag blev ju inte helt som tänkt. Skulle ju jobba 17-20.15 Gjorde mig iordning som vanligt och gick till bussen. Påväg till busshållsplatsen drog en våg av illamående, kallsvettningar och yrsel drog över mig. Fy bubblan. Försökte att tänka 'det går nog över', men insåg rätt snabbt att det funkar ju inte. Kan ju inte dra på jobbet helt kallsvettig och vimmelkantig. Fick snällt ringa in till jobbet (med en aning ågren över mig, hatar verkligen att sjukanmäla mig) och säga att jag inte kunde komma.

Gick hem fort som tusan, slet av mig alla mina kläder, drog på fläkten och damp ner i sängen. Och där låg jag två timmar. Fy alltså. Läskigt när det bara smäller till sådär /: Är fortfarande lite darrig i kroppen men annars är det bra. Pjuh, måste vart någon slags obalans i kroppen kan jag tro. Imorgon ska jag iaf på jobbet och får hoppas att det inte kommer tillbaka.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0