I´m lonvin' it.

OH JA! Surprise, surprise, jag och Sandra har varit på en liten secondhand runda idag. Först for vi iväg till Erikshjälpen. Och där fyndade jag detta;



Ännu en söt liten kjol till min samling (;




Sedan en underbar liten glasskål/burk, perfekt för förvaring av hårsnoddar på toaletten (;






Och sist men inte minst en fantastisk skinnväska för bara 95:- Crazy inlove! 
Den var lite trasig men det fixar man med nål och tråd lätt som en plätt!


Efter Erikshjälpen hade vi fått blodad tand så vi drog oss vidare till myrorna.
Och där hittade jag dessa två godingar;



En söt liten retro klänning, väldigt fin på. Dock var den lite väl lång så jag ska korta av den lite,
vill ju inte se ut som en tant heller ^^






Denna vita fina kavajen/jackan var jag ju bara tvungen att ha. Lite småroligt sådär, har ju faktiskt exakt samma modell i marinblått som jag hittat på kupans secondhand i Gällivare, som jag verkligen lever i på somrarna. Så nu har jag två finingar att välja mellan (:


Sen om jag ska fortsätta på denna vintage resa så var jag på beyond retro här om dagen
och hittade två finfina klänningar!





Den blommiga var lite tight i armarna så jag ska klippa av dom så det blir en t-shirtärm istället.
Så himla 70tal, me lajk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0