Julafton!

God jul på er allihopa. Nu sitter jag i soffan och myser efter en lång och härlig julafton. Hoppas ni har haft det lika trevligt som jag. Såhär har min dag sett ut;





Först och främast öppnade jag sista luckan, lucka 24. Och där i var såklart en julegran (:
Så nu är det slut med små chokladbitar för detta år !




Sen på morgonen har jag lagat lite janssons frestelse, som faktiskt blev riktigt god.










Efter janssonen så bakade jag och pappa lite pepparkakor.




Får ju inte glömma att fota vår härliga pepparkaks hus som jag och pappa knåpat ihop! (:











Sen gick vi ut på en liten julpromenad i det strålande vädret. (Första gången jag firar jul när det är gröna gräsmattor ute)




Var ju även tvungen att ta en liten jul'dagens' såklart (;







Efter att vi kikat på Kalle så blev det julmiddag som gällde, alla blev väldigt mätta och belåtna.











Medan vi åt hade minsann tomten varit förbi och lämnat massa paket åt oss, och oj vad snälla vi hade varit i år (;




Här har ni min lilla julklapps hög (:




Men den bästa var nog denna lilla tavla från Mallis (; Sötnosens tass avtryck! <3


Så nu ska jag bara mysa ner mig ett litet tag till i soffan innan det beges sig till sängen.
Puss och god jul på er än en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0