Julen nalkas.

Pjuh, ja som sagt har det varit några lite intensiva dagar här, mycket jobb och mycket fix. Men idag har jag slutat två så då har jag hunnit fixa och trixa lite grejor. Först har jag varit på stan och inhandlat de sista julklapparna, sen har jag och Jonas farit och handla julmaten. Efter det har vi lagat lite mat, slagit in julklappar och griljerat julskinkan. Sicken dag (:

Och imorgon börjar jag först fyra så då blir det till att röja läggan, dammsuga lite och se till att det är top notch till mor & far kommer på kvällen. Helt galet att det är julafton om fyra dagar. Har ni fixat alla klappar än då? Jag brukar inte vara ute i sista minuten men nu var det på håret. ^^

Oh well, här kommer snapshots från dagen (;



Tror faktiskt vi lyckades rätt bra med skinkan! (;




Inhandlade lite nötter men kom på att vi inte hade någon nötknäppare, så.. Man tager vad man haver (: Första försöket gick ju lite käpprätt åt skogen. Men sen kom vi på knixet, och då gick det galant. Men ska nog inhandla en nötknäppare så vi undviker akuten här under jul :)




Denna 'dagens' bild är dock inte från idag, utan från helgen. Men jag hade glömt att lägga upp den och tyckte den passade in i detta juliga inlägg (; Både topp och kjol är från H&M.

Nu ska jag gå och fixa mina naglar lite. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0