Lucia, 3e advent & lucka 9-13.

Hah, jodu, i know i am a segolle. Men wtf. Idag är det iaf lucia och vi fick ett väldigt fint lucia uppträdande av några medarbetare på jobbet. Och inte nog med det så fick vi massa gött, lussebulle och must m.m. Mumma.

Sen har jag och Jonas städat läggan och klätt julgranen. Blev så fint. Sen så har jag ju även mumsat i mig fem chokladbitar ^^ Eller ja, jag tog tre och Jonas fick två (: Och sen har jag ju helt glömt bort att tända ett ljus i söndags så det fick bli idag istället ^^ Well här har ni lite bilder.









Btw, var ju på julbord med jobbet i lördags, var så sjukt roligt! Käkade god mat och kikade på cabaré. Så himla bra dom som uppträdde. Tror ingen undgick att vi var i lokalen :D HAH. Så himla roligt, i say! Fotade en massa därifrån, kanske kommer upp några bilder sen nångång..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0