AMS = bullshit!

ÅH, vad jag känner mig grinig just nu! GRR! Just pratat med arbetsförmedlingen, dom är inte bra alltså! Skulle kontakta dom senast igår och glömde helt bort det, så nu har dom tydligen skrivit av mig från ungdomsgarantin! EN DAG! VAFAN! Gud så irriterande. Så nu måste jag gå dit på öppet hus och förklara mig typ. GAH! Det skulle vara så mycket bättre att dom avskaffade arbetsförmedlingen och hade privata istället! Då kanske dom skulle vilja hjälpa en istället. Nu blir man ju bara nertryckt i fack! 

Ja men nu är det bara att 'turn that frown upside down' eftersom om ca en timma ska jag ju på arbetsintervju på New Yorker, NAJS! Hade ju inte suttit fel med en fast tjänst lixom! (; Aja håll tummarna mina vänner! Skriver mer sen när jag varit där (;

Btw så har helgen varit superb och gårdagens film var riktigt bra! (:  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0