Dagen schmagen.

Hej vänner.

Idag har jag jobbat och slitit inne i stan. Hoh, nejmen jobbat har jag men slitit vet jag inte. var inte allt för mycket att göra idag. Inte så mycket folk i vår butik, beror nog på att typ tvärsmittemot i en annan H&M butik (nordstan) så släpptes ju Elin Kling-kollektionen idag, och det har tydligen varit massa kö in i butiken. Så jagkan gissa var alla männsikor hade tagit vägen ^^

Var riktigt härligt väder ute idag när jag kom ut, eller ja det var mulet men 4 plusgrader, trevligt! Men jag var riktigt trött på morgonen, klev upp 05.20! Tusan alltså, inte van att kliva upp så tidigt. GÄSP! Men skönt för en gångs skull att sluta lite tidigare (slutade 16.00). I vanliga fall brukar jag ju typ gå till 19.00 eller 20.00, så det var ju najs med lite eftermiddag kvar när jag kom hem. Fast den eftermiddagen gick åt til att.. snooza :D Okej inte hela, men jag var verkligen helt slut så jag däckade en stund i soffan (:

Vaknade när Erika ringde mig och berättade om den sjukt överdrivna dokumentären som går på discovery om husflytten i Malmberget. HAHA! Säger bara det, OMG! Vad man kan överdriva saker ^^

Well, imorgon har vi tvättstuga sen ska jag och karln min ta och släpa oss till badhuset och simma lite, sommaren är ju snart här så man kanske ska ta och trimma kroppen lite efter all julmat och kvällssnask som jag trycker i mig (ibland kan det vara not that good att man kan baka massa gott :D) Nejmen, jag har faktiskt fått order av min sjukgymnast att jag ska börja simma. Har ju nå problem med bäckenleden typ /: Hoppas det blir bättre nudå.

Nu ska jag spela lite bejeweld och bara chillaxa lite (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0