do you know why?

..because i´m little.

TJOHO!

Var ju helbizzey igår så det belev inge inlägg då. Jobbade till kvart över åtta så. Men min älskade Jonas fyllde ju 27 år igår. Jag bakade en liten cheesecake åt han när jag kom hem från jobbet. Den blev god. (; Och idag har jag varit på arbetsförmedlingen en snabbis och sen har jag jobbat ute i frölunda 13.00-19.30. Najsnajs. Och imorgon jobbar jag i nordstan 8-16, även på torsdag ska jag jobba där; 8-12. Det är ju grejt. Härlig lön man kommer få nästa månad :D

Har just kikat en film;



Den får lätt två tummar upp. Så himla bra!! Riktigt rolig och Så bra gjord! Önskar nästan att jag inte sett den så jag kunde se den igen för första gången ^^

Nu ska jag strax hoppa i säng. Ska upp kring halv sex imorgon så. Puss & Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: uven

Ja, den är riktigt söt!

2011-02-23 @ 13:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0