håll höger i rulltrappan.

Idag har varit en trevlig dag. Jag och Jonas har varit i farten (; Vi for ut till allumköpcetrum (eftersom jag glömde min plånbok där igår), jag hämtade plånboken och sen shoppilerade jag ett par leggings på hm. Och sen sen gjorde vi lite ärenden och sen stack vi även till ikea och inhandlade lite smått och gott (:

Här är nyleggingsen (älskar verkligen den här rostbrun/orangea färgen) och även en ny tröja jag köpt genom tradde, SÅ mysig! Tunikan nedanför är också köpt genom tradde! I <3 Tradera!








Här är ett av inköpen från Ikea (:



Finfiina sängkläder (: Kikade även på ett skoställ men det var tyvärr slut just nu /: Men snart ska det bli vårt (;

Shopping, shopping, shopping. Härligt det där :D Sen har vi bara myst och kika lite serier. Och nu sitter jag och kikar på medium ^^  Härlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0