him, him or him?

Just kikat på en film, inte i min smak faktiskt. Jonas tyckte den var bra dock.



Men nja, inget jag skulle rekomendera sådär.

Idag är det söndag och jag har inte gjort speciellt mycket. Tänkte åka och simma men slöheten got the better of me. Har dock sorterat i mina papper. Så skönt att få i ordning. Har ju sjutttiofemhundra anställningsbevis som har legat hullerombuller. Men nu är dom i ordning. (: Sen har denna dagen inte gett så mycket mer. En serie eller två.. ^^

Nu ska jag åka iväg på coop och handla lite stuff. Min älska Jonas fyller ju 27 år imorgon. Har tänkt att baka en cheescake åt honom. Får dock bli imorgonkväll eftersom jag jobbar från 12-20.15 imorgon så. Tänkte nog kanske göra kolakakor också, man måste ju skämma bort han litegrannan (;

Off i go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0