SJUKT.

Alltså, ibland kan det vara sjukt dåligt att jobba på en klädbutik med SJUKT fina grejor när man är SJUKT klädintresserad och SJUKT dålig självdiciplin! HMM! Man ska försöka hålla sig på plus sidan, så att man inte gåt minus när man jobbat en dag :D Shoppilerade lite kläder igår. Men denna gång väldigt behövda kläder. Två par leggings och ett par byxor. Plus att jag köpt ett par byxor förra veckan, plus ett par leggings som jag visade i ett tidigare inlägg! Men nu har jag det på det torra ^^

Har verkligen behövt lite underdelar. Och nu har jag det. Fem nya tillome! (; Och btw är det ju rätt härligt att kunna shoppa lite på baravdelningen (; Allt är så mycket billigare ^^

Kan visa upp mina vacka inköp senare. nu ska jag hoppa i duschan. TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0