som jag sa..



..så funkar mina nya leggings perfekt till en sånhär lite större skjorta! LOVE IT! Detta var min outfit för dagen, var ju och jobbade på kungsgatan idag, bästa butiken ever! Hoppas verkligen att jag får sommarvik där. HOPPAS HOPPAS!

ÅH, haar btw hittat ett superfint linne på jobbet, på trend avdelningen. VILL HA! Den är typ av den lite lösare modellen och ärväldigt morkorande/brun. SKITSNYGG! Men nu har jag verkligen nada money. Eller ja en gnutta har jag väl men min älskade älskling fyller år på måndag så dom slantarna får jag spara, prioritera lixx! (;
Aja, vi får väl se om den finns kvar när jag fått lön (;


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!

Fin blogg du har! (:

2011-02-19 @ 20:55:34
URL: http://annamatildamaria.blogg.se/
Postat av: Styleformen

Säger godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2011-02-19 @ 21:40:16
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0