STOR GLAD MUN!

Sicken trevlig dag det varit idag. Jobbat på nordstan 8-12, stått på lagret hela tiden faktiskt. Rätt slönt (; Sen har jag dragit iväg och simmat lite. Fick ett trevligt samtal dessutom, från åhléns. Dom vill att jag ska komma dit imorgon och gå 'bredvid-gång' 9-16. Och även komma på söndag. YAY! Nu rullar det på minsann. Och sen när jag kom hem fick jag ju en trevlig liten överraskning från Indiska. Fick min semesterersättning, blir ju som dubbla löner denna månad, CATCHING!

Ska nog unna mig att köpa en kofta jag ha velat ha från H&M Trend, SÅ fin. Men den kostar dock 499.-  WOOP! Och vet ni vad det är för dag imorgon, jo FREDAG = KARRA! (: Kan det bli bättre? ^^

Och på lördag ska jag iväg och lyssna på lite rockabilly och dansa lindyhop med Ellie, får se hur det går ^^
To be continued..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0