too shorre.

Hej, saknat mig? ^^

Jobbat och slitit idag. Var en riktigt mysig butik där på avenyn. Sen har jag och Jonas varit och handlat lite. Och vetni, det har minsann snöat idag?! WOOT! Nu tycker jag att det kan vara nog ^^

Köpte btw två shorts idag på jobbet. Trodde att dom skulle bli asbra, MEN inte. ÅH! Dom var skitsnygga, ett par marinblå och ett par röda, hög i midjan. Men dom var inte nog hög i midjan så det blev lite 'tantshorts' istället, BUHU! så imorgon får jag lämna tillbaka dom. Jobbar nämligen i nordstan imorgon, 8-17.

Juste, har ju kikat film igen, YEPP ^^ Denn gång blev det lite läskigheter.



Lite skrämsel effekter här och där men jag tyckte den var lite.. meh. Inte dålig och inte bra. Som ettan då ungefär.

Nu ska jag nog ta en snabbdusch och sen hoppa i säng. Ska kliva upp kring halv sex så.. gäsp ^^

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0