paper or plastic?

Idag är det måndag.

Har precis hoppat ut från duschen, och när jag stod där och duschade tänkte jag, 'damn, jag kikar verkligen mycket film!' DUH! :D För mig är film verkligen ett genuint intresse, inte bara sådär 'träffa-kompisarna-engång-i-veckan-filmkväll' ^^ Nästan varje käll är faktiskt filmkväll för mig. Okej om jag hade kompisar att umgås med och ett heltidsjobb skulle jag nog se lite mindre filmer. Men ändå.. jag älskar verkligen att titta på film. 

Jag är en väldigt utseendefixerad, modeintresserad filmnörd (; Tur att jag hittat en kille som också är en filmgeek som gillar mitt utseende :D Pjuh! ^^ 

Påtal om film så kikade jag och Jonas en helt okej film idag. 'Cash', med Sean Bean. Filmen var väl bra men två av huvudskådisarna var väl inte direkt att hörra för. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0